Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанфілов, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorСавченко, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-01-21T17:11:03Z-
dc.date.available2021-01-21T17:11:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПанфілов О. Ю. Парадигмальний вимір сучасного освітнього простору / О. Ю. Панфілов, О. О. Савченко // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. – Харків : Право, 2020. – Т. 3, № 4. – С. 220–234. - DOI: https://doi.org/10.21564/2075-7190.46.213245.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18552-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.21564/2075-7190.46.213245-
dc.description.abstractУ статті робиться спроба розкриття парадигмальних засад сучасного освітнього простору. Надається огляд парадигм, що сформувалися у світовому освітньому процесі протягом певного часу, зокрема репродуктивно-консервативної та прогресивно-гуманістичної. На основі проведеного аналізу визначено принципові відмінності таких парадигм, зроблено висновок, що освітня парадигма ХХІ ст. має бути заснована на взаємопроникненні та взаємодоповнюваності репродуктивно-консервативної та прогресивно-гуманістичної парадигм, виходить з об’єкт-суб’єктної природи людини.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherвидавництво «Право»ru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectосвітній простірru_RU
dc.subjectпарадигма освітиru_RU
dc.subjectтехнократична освітаru_RU
dc.subjectгуманістична освітаru_RU
dc.titleПарадигмальний вимір сучасного освітнього просторуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті кафедри соціології та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panfilov_220-234.pdf241.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.