Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18540
Title: Правові аспекти технології віртуальної реальності у сфері музейної справи
Authors: Розгон, Ольга Володимирівна
Keywords: цифрові технології
музей
технологія віртуальної реальності
мультимедійний продукт
digital technologies
museum
virtual reality technology
multimedia product
Issue Date: 2020
Citation: Розгон О. В. Правові аспекти технології віртуальної реальності у сфері музейної справи [Електронний ресурс] / О. В. Розгон // Цифрові трансформації України 2020: виклики та реалії : зб. наук. пр. НДІ ПЗІР НАПрН України № 1 за матеріалами круглого столу, 18 верес. 2020 р. – Електрон. вид. – Харків, 2020. – С. 147–152. – Режим доступа: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/Tezy_18_09_2020_26.pdf (дата звернення: 15.01.2021). – Назва з екрана.
Abstract: У цій праці аналізується такий вид цифрових технологій у сфері музейної справи, як технологія віртуальної реальності. Автором робиться висновок, що слід відмежовувати об’єктивну реальність, яка є підвидом віртуальної реальності. А також звертається увага на суперечливу правову природу мультимедійних продуктів як різновидів складних об’єктів інтелектуальних прав, що виникають при використанні у цифровому середовищі. Оскільки мультимедійний продукт складається з різнорідних об’єктів інтелектуальної власності, де головну роль у створенні єдиної структури мультимедійного продукту відіграє комп’ютерна програма, яка є обов’язковим елементом у його складі та з’єднується із зображеннями, звуками тощо, саме тому він завжди втілюється в електронній (цифровій) формі.
Description: This paper analyzes such a type of digital technology in the field of museum business as virtual reality technology. The author concludes that we should distinguish between objective reality, which is a subspecies of virtual reality. Attention is also drawn to the contradictory legal nature of multimedia products 148 as varieties of complex intellectual property rights that arise when used in the digital environment. Because a multimedia product consists of disparate objects of intellectual property, where the main role in creating a single structure of a multimedia product is played by a computer program, which is a mandatory element in its composition and connects with images, sounds, etc., that is why it is always embodied in electronic (digital) form.
URI: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/Tezy_18_09_2020_26.pdf
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18540
Appears in Collections:Наукові статті НДІ ПЗІР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozghon_147-152.pdf195.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.