Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозгон, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-17T11:01:13Z-
dc.date.available2021-01-17T11:01:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРозгон О. В. Правові аспекти технології віртуальної реальності у сфері музейної справи [Електронний ресурс] / О. В. Розгон // Цифрові трансформації України 2020: виклики та реалії : зб. наук. пр. НДІ ПЗІР НАПрН України № 1 за матеріалами круглого столу, 18 верес. 2020 р. – Електрон. вид. – Харків, 2020. – С. 147–152. – Режим доступа: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/Tezy_18_09_2020_26.pdf (дата звернення: 15.01.2021). – Назва з екрана.ru_RU
dc.identifier.urihttps://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/Tezy_18_09_2020_26.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18540-
dc.descriptionThis paper analyzes such a type of digital technology in the field of museum business as virtual reality technology. The author concludes that we should distinguish between objective reality, which is a subspecies of virtual reality. Attention is also drawn to the contradictory legal nature of multimedia products 148 as varieties of complex intellectual property rights that arise when used in the digital environment. Because a multimedia product consists of disparate objects of intellectual property, where the main role in creating a single structure of a multimedia product is played by a computer program, which is a mandatory element in its composition and connects with images, sounds, etc., that is why it is always embodied in electronic (digital) form.ru_RU
dc.description.abstractУ цій праці аналізується такий вид цифрових технологій у сфері музейної справи, як технологія віртуальної реальності. Автором робиться висновок, що слід відмежовувати об’єктивну реальність, яка є підвидом віртуальної реальності. А також звертається увага на суперечливу правову природу мультимедійних продуктів як різновидів складних об’єктів інтелектуальних прав, що виникають при використанні у цифровому середовищі. Оскільки мультимедійний продукт складається з різнорідних об’єктів інтелектуальної власності, де головну роль у створенні єдиної структури мультимедійного продукту відіграє комп’ютерна програма, яка є обов’язковим елементом у його складі та з’єднується із зображеннями, звуками тощо, саме тому він завжди втілюється в електронній (цифровій) формі.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.subjectмузейru_RU
dc.subjectтехнологія віртуальної реальностіru_RU
dc.subjectмультимедійний продуктru_RU
dc.subjectdigital technologiesru_RU
dc.subjectmuseumru_RU
dc.subjectvirtual reality technologyru_RU
dc.subjectmultimedia productru_RU
dc.titleПравові аспекти технології віртуальної реальності у сфері музейної справиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті НДІ ПЗІР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozghon_147-152.pdf195.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.