Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18329
Назва: Трансформація освіти: теоретичний та практичний виміри
Автори: Мошинська, О.Ю.
Ключові слова: освіта
людина
трансформація
криза освіти
інновації
education
person
transformation
crisis of education
innovation
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мошинська О. Ю. Трансформація освіти: теоретичний та практичний виміри / О. Ю. Мошинська // The scientific heritage. – 2020. – № 45, p. 3. – С. 44–47.
Короткий огляд (реферат): В статті аналізується трансформація освіти як виклик сьогодення. Вона є однією з освітніх стратегій, що спрямована на розробку і здійснення такої моделі освіти, яка буде побудована на підставі нових освітніх парадигм. Колишнє парадигмальне трактування освіти як єдиного за змістом і формою для усіх суб’єктів навчання сьогодні себе не виправдовує. Трансформація по-перше спрямована на подолання кризи освіти, по друге – на інноваційність, по-третє започатковує принцип сприяття, злагоди в освітніх практиках, четверте - налаштована на здійснення імператива «не знання задля знань, а знання для життя», п’яте - подолати інтерпретацію освіти як закритого дисциплінарного простору. Аналізується трансформація як оновлення освітніх знань, їх життєво-практичний сенс. В цьому аспекті наводяться результати тестування за 2019 рік. Вони дозволяють зазнати їх девальвацію. Подано позитивні та негативні наслідки технологізації освіти, що стає підставою появи технозалежної людини в освітньому просторі. Ця обставина вимагає переосмислення технологій навчання. Подано з’ясування дихотомій освіта – комерціалізація, освіта - товар, освіта – послуги. Трансформація розглядається як запровадження інноваційних освітніх технологій.
Опис: The transformation of education as a challenge of modern time is analyzed in the article. It is one of the educational strategies aimed at implementing and developing such a model of education, which is constructed on the basis of new educational paradigms. The past educational paradigms of interpreting education as a unified in content and form for all subjects of education today are not justified. Firstly, the transformation is aimed at over-coming the crisis of education, secondly, at innovativeness, thirdly at the introduction of the principle of complicity, reciprocity of educational practices, fourthly, at the imperative “knowledge not for the sake of knowledge, but knowledge for life”, fifthly, to promote openness of education as opposed to a disciplinary, closed process. The transformation is analyzed as an update of knowledge as a vital and practical meaning. In this sense, the test results of 2019 are presented. They allow to see the trend of devaluation of knowledge. The positive and negative consequences of the technological development of education, the emergence of a technologically dependent person in the educational space are presented, which undoubtedly affects the rethinking of educational technologies. The dichotomies of education - commercialization, education - goods, education - services are considered. Transformation is seen as the introduction of innovative technologies in education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18329
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moshinska_44-47--45.pdf572.58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.