Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17680
Назва: | Коммуникативные лексические упражнения как один из методических приёмов обучения иностранному языку |
Інші назви: | Комунікативні лексичні вправи як один із прийомів навчання іноземної мови Communicative vocabulary exercises as one of the means of teaching a foreign language |
Автори: | Мисенёва, В.В. |
Ключові слова: | активизация коммуникации коммуникативно-ориентированные упражнения лексические навыки мотивация стратегии и тактики говорящего активізація комунікації комунікативно-орієнтовані вправи лексичні навички мотивація стратегії і тактики мовця activation of communication communication oriented exercises vocabulary skills motivation speaker strategies and tactics |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Бібліографічний опис: | Мисенёва В. В. Коммуникативные лексические упражнения как один из методических приёмов обучения иностранному языку / В. В. Мисенёва // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Міжуніверситет. наук.-практ. семінару. м. Харків, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 113–117. |
Короткий огляд (реферат): | Автор рассматривает лексические навыки, которые являются составной частью речевых умений говорения, чтения, аудирования и письма. Лексические навыки классифицируются как продуктивные (говорение и письмо) и рецептивные (аудирование и чтение). Продуктивный лексический навык определяется как синтезированная операция, которая заключается в вызове лексической единицы в соответствии с коммуникативной задачей или ситуацией общения, а также её правильному сочетанию с другими лексическими единицами. Автор розглядає лексичні навички, які є складовою частиною мовленнєвих умінь говоріння, читання, аудіювання та письма. Лексичні навички класифікуються як продуктивні (говоріння та письмо) та рецептивні (аудіювання і читання). Продуктивний лексичний навик визначається як синтезована операція, яка полягає у виклику лексичної одиниці відповідно до комунікативного завдання або ситуації спілкування, а також її правильному поєднанні з іншими лексичними одиницями. |
Опис: | The author considers lexical skills, which are an integral part of the speech skills of speaking, reading, listening and writing. Vocabulary skills are classified as productive (speaking and writing) and receptive (listening and reading). A productive lexical skill is defined as a synthesized operation, which consists in invoking a lexical unit in accordance with a communicative task or communication situation, as well as its correct combination with other lexical units. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17680 |
Розташовується у зібраннях: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Misenyova_113-117.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.