Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/1766
Назва: Функції педагогічної історіографії
Автори: Голубнича, Л.О.
Ключові слова: педагогічна історіографія
функції історіографії
історіографічні дослідження
аксіологічна функція
методологічна функція
аксіологічна функція
пізнавальна функція
конструктивно-критична функція
Дата публікації: 2012
Видавець: Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Голубнича Л.О. Функції педагогічної історіографії / Л.О. Голубнича // Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди ; за заг. ред. : І.Ф. Прокопенко, В.І. Лозова. – Х. : Цифрова друкарня № 1, 2012. – Вип .42. – С. 139 – 146.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні функції педагогічної історіографії, як нової спеціальної історико-педагогічній дисципліні, що знаходиться на стадії формування. Висвітлені погляди науковців на виділення конкретних функцій історіографії. Значну увагу приділено роз’ясненню та характеристиці визначених функцій історіографічного дослідження з точки зору історії педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/1766
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funk-istor.pdf147.87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.