Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1766
Назва: | Функції педагогічної історіографії |
Автори: | Голубнича, Л.О. |
Ключові слова: | педагогічна історіографія функції історіографії історіографічні дослідження аксіологічна функція методологічна функція аксіологічна функція пізнавальна функція конструктивно-критична функція |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди |
Бібліографічний опис: | Голубнича Л.О. Функції педагогічної історіографії / Л.О. Голубнича // Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди ; за заг. ред. : І.Ф. Прокопенко, В.І. Лозова. – Х. : Цифрова друкарня № 1, 2012. – Вип .42. – С. 139 – 146. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні функції педагогічної історіографії, як нової спеціальної історико-педагогічній дисципліні, що знаходиться на стадії формування. Висвітлені погляди науковців на виділення конкретних функцій історіографії. Значну увагу приділено роз’ясненню та характеристиці визначених функцій історіографічного дослідження з точки зору історії педагогіки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/1766 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
funk-istor.pdf | 147.87 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.