Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1766Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Голубнича, Л.О. | - |
| dc.date.accessioned | 2013-03-27T10:29:31Z | - |
| dc.date.available | 2013-03-27T10:29:31Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.citation | Голубнича Л.О. Функції педагогічної історіографії / Л.О. Голубнича // Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди ; за заг. ред. : І.Ф. Прокопенко, В.І. Лозова. – Х. : Цифрова друкарня № 1, 2012. – Вип .42. – С. 139 – 146. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/1766 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються основні функції педагогічної історіографії, як нової спеціальної історико-педагогічній дисципліні, що знаходиться на стадії формування. Висвітлені погляди науковців на виділення конкретних функцій історіографії. Значну увагу приділено роз’ясненню та характеристиці визначених функцій історіографічного дослідження з точки зору історії педагогіки. | - |
| dc.publisher | Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди | en_US |
| dc.subject | педагогічна історіографія | en_US |
| dc.subject | функції історіографії | en_US |
| dc.subject | історіографічні дослідження | en_US |
| dc.subject | аксіологічна функція | en_US |
| dc.subject | методологічна функція | en_US |
| dc.subject | аксіологічна функція | en_US |
| dc.subject | пізнавальна функція | en_US |
| dc.subject | конструктивно-критична функція | en_US |
| dc.title | Функції педагогічної історіографії | en_US |
| dc.type | Book chapter | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| funk-istor.pdf | 147.87 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
