Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14375
Назва: “Irish Pubs” in Ukraine: commercialization of a cultural stereotype
Інші назви: «Ірландські паби» в Україні: комерціалізація одного культурного стереотипу
«Ирландские пабы» в Украине: коммерциализация одного культурного стереотипа
Автори: Chastnyk, O.S.
Ключові слова: культурний стереотип
культурні цінності
комерціалізація
глобалізація
ірландський паб
експорт культури
апропріація бренду
культурный стереотип
культурные ценности
коммерциализация
глобализация
ирландский паб
экспорт культуры
апроприация бренда
cultural stereotype
cultural values
commercialization
globalization
Irish pub
cultural export
brand appropriation
Дата публікації: 2017
Видавець: Харків : ХДАК
Бібліографічний опис: Chastnyk O. S. “Irish Pubs” in Ukraine: commercialization of a cultural stereotype / O. S. Chastnyk // Культура України. Серія: Культурология. – Харків, 2017. – Вип. 55. – С. 163–170.
Короткий огляд (реферат): Досліджено взаємозалежність між стереотипними уявленнями про культурний продукт та його комерціалізацією. Проблему розглянуто на прикладі «ірландських пабів», що виникли в Україні як комерційні підприємства. У «фейковій» версії ірландського пабу початкове співвідношення форми й змісту виявляється перекрученим. Трансформацію концепції «автентичного пабу» внаслідок експорту представлено як випадок апропріації глобального бренду: в новому соціокультурному контексті вихідний культурний зміст знецінюється, зводиться до характеристик екзотичного товару або цілковито втрачається.
Исследуется взаимозависимость между стереотипными представлениями о культурном продукте и его коммерциализацией. Проблема рассматривается на примере «ирландских пабов», возникших в Украине как коммерческие предприятия. В «эрзац-версии» ирландского паба первоначальное соотношение формы и содержания оказывается искаженным. Трансформация концепции «аутентичного паба» в результате экспорта представлена как случай апроприации глобального бренда: в новом социокультурном контексте исходное культурное содержание обесценивается, сводится к характеристикам экзотического товара или полностью утрачивается.
Опис: The paper addresses the problem of interdependence between stereotyped notions about a cultural product and its commercialization. The case of «Irish pubs» created in Ukraine as a commercial enterprise is taken as an example. In the fake version of the Irish pub, the original meaning-form relationship of the pub concept is distorted. The transformation of «authentic pub» concept as a result of export is described as a case of global brand appropriation: in a new cultural and social context the original cultural meaning is devaluated, reduced to an exotic commodity or completely lost.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2017_55_19
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14375
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chastnyk_163-170.pdf128.03 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.