Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14375
Title: “Irish Pubs” in Ukraine: commercialization of a cultural stereotype
Other Titles: «Ірландські паби» в Україні: комерціалізація одного культурного стереотипу
«Ирландские пабы» в Украине: коммерциализация одного культурного стереотипа
Authors: Chastnyk, O.S.
Keywords: культурний стереотип
культурні цінності
комерціалізація
глобалізація
ірландський паб
експорт культури
апропріація бренду
культурный стереотип
культурные ценности
коммерциализация
глобализация
ирландский паб
экспорт культуры
апроприация бренда
cultural stereotype
cultural values
commercialization
globalization
Irish pub
cultural export
brand appropriation
Issue Date: 2017
Publisher: Харків : ХДАК
Citation: Chastnyk O. S. “Irish Pubs” in Ukraine: commercialization of a cultural stereotype / O. S. Chastnyk // Культура України. Серія: Культурология. – Харків, 2017. – Вип. 55. – С. 163–170.
Abstract: Досліджено взаємозалежність між стереотипними уявленнями про культурний продукт та його комерціалізацією. Проблему розглянуто на прикладі «ірландських пабів», що виникли в Україні як комерційні підприємства. У «фейковій» версії ірландського пабу початкове співвідношення форми й змісту виявляється перекрученим. Трансформацію концепції «автентичного пабу» внаслідок експорту представлено як випадок апропріації глобального бренду: в новому соціокультурному контексті вихідний культурний зміст знецінюється, зводиться до характеристик екзотичного товару або цілковито втрачається.
Исследуется взаимозависимость между стереотипными представлениями о культурном продукте и его коммерциализацией. Проблема рассматривается на примере «ирландских пабов», возникших в Украине как коммерческие предприятия. В «эрзац-версии» ирландского паба первоначальное соотношение формы и содержания оказывается искаженным. Трансформация концепции «аутентичного паба» в результате экспорта представлена как случай апроприации глобального бренда: в новом социокультурном контексте исходное культурное содержание обесценивается, сводится к характеристикам экзотического товара или полностью утрачивается.
Description: The paper addresses the problem of interdependence between stereotyped notions about a cultural product and its commercialization. The case of «Irish pubs» created in Ukraine as a commercial enterprise is taken as an example. In the fake version of the Irish pub, the original meaning-form relationship of the pub concept is distorted. The transformation of «authentic pub» concept as a result of export is described as a case of global brand appropriation: in a new cultural and social context the original cultural meaning is devaluated, reduced to an exotic commodity or completely lost.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2017_55_19
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14375
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chastnyk_163-170.pdf128.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.