Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13354
Название: | Становлення і розвиток дидактики в зарубіжній педагогічній науці |
Авторы: | Голубнича, Л.О. |
Ключевые слова: | дидактика дидактичні погляди спосіб навчання метод навчання зміст освіти програма освіти вікова періодизація дидактична концепція дидактические взгляды способ обучения метод обучения программа обучения возрастная периодизация дидактическая концепция didactics didactical thoughts way of teaching method of teaching educational program division into periods according to the age didactical conception |
Дата публикации: | 2013 |
Библиографическое описание: | Голубнича Л. О. Становлення і розвиток дидактики в зарубіжній педагогічній науці / Л. О. Голубнича // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – 2013. – Вип. 44. – С. 126–136. |
Аннотация: | У статті розглядається виникнення дидактики як педагогічної системи в ХVІІ столітті та згадується перше застосування терміну «дидактика». Узагальнено внесок зарубіжних педагогів ХVІІ – ХVІІІ століть в скарбницю прогресивної світової дидактичної думки. Значну увагу приділено першим авторським дидактичним концепціям зазначеного періоду. Висвітлено дидактичні погляди В. Ратке, Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж. Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцці. В статье рассматривается возникновение дидактики как педагогической системы в ХVІІ веке и упоминается первое использование термина «дидактика». Обобщен вклад зарубежных педагогов ХVІІ – ХVІІІ столетий в сокровищницу прогрессивной мировой дидактической мысли. Значительное внимание уделено первым авторским дидактическим концепциям обозначенного периода. Освещены дидактические взгляды В. Ратке, Я. А. Коменского, Дж. Локка, Ж. Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцци. |
Описание: | The article deals with the rise of didactics as pedagogical system in the ХVІІ-th century. The first usage of the term “didactics” is mentioned. Endowment of the ХVІІ – ХVІІІ centuries the foreign educational specialists to the progressive world didactical thought is summarized. Considerable attention is paid to the first authors’ didactical conceptions. The article shows V. Ratke’s, Y. A. Komensky’s, J. Locke’s, J. J. Rousseau’s, J. H. Pestalozzi’s didactical thoughts. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=znpkhnpu_ped_2013_44_16 http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_16 https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13354 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Golubnycha_126-136.pdf | 385.93 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.