Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13354
Title: | Становлення і розвиток дидактики в зарубіжній педагогічній науці |
Authors: | Голубнича, Л.О. |
Keywords: | дидактика дидактичні погляди спосіб навчання метод навчання зміст освіти програма освіти вікова періодизація дидактична концепція дидактические взгляды способ обучения метод обучения программа обучения возрастная периодизация дидактическая концепция didactics didactical thoughts way of teaching method of teaching educational program division into periods according to the age didactical conception |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Голубнича Л. О. Становлення і розвиток дидактики в зарубіжній педагогічній науці / Л. О. Голубнича // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – 2013. – Вип. 44. – С. 126–136. |
Abstract: | У статті розглядається виникнення дидактики як педагогічної системи в ХVІІ столітті та згадується перше застосування терміну «дидактика». Узагальнено внесок зарубіжних педагогів ХVІІ – ХVІІІ століть в скарбницю прогресивної світової дидактичної думки. Значну увагу приділено першим авторським дидактичним концепціям зазначеного періоду. Висвітлено дидактичні погляди В. Ратке, Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж. Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцці. В статье рассматривается возникновение дидактики как педагогической системы в ХVІІ веке и упоминается первое использование термина «дидактика». Обобщен вклад зарубежных педагогов ХVІІ – ХVІІІ столетий в сокровищницу прогрессивной мировой дидактической мысли. Значительное внимание уделено первым авторским дидактическим концепциям обозначенного периода. Освещены дидактические взгляды В. Ратке, Я. А. Коменского, Дж. Локка, Ж. Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцци. |
Description: | The article deals with the rise of didactics as pedagogical system in the ХVІІ-th century. The first usage of the term “didactics” is mentioned. Endowment of the ХVІІ – ХVІІІ centuries the foreign educational specialists to the progressive world didactical thought is summarized. Considerable attention is paid to the first authors’ didactical conceptions. The article shows V. Ratke’s, Y. A. Komensky’s, J. Locke’s, J. J. Rousseau’s, J. H. Pestalozzi’s didactical thoughts. |
URI: | http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=znpkhnpu_ped_2013_44_16 http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_16 https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13354 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Golubnycha_126-136.pdf | 385.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.