Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолубнича, Л.О.-
dc.date.accessioned2017-12-09T16:41:18Z-
dc.date.available2017-12-09T16:41:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГолубнича Л. О. Становлення і розвиток дидактики в зарубіжній педагогічній науці / Л. О. Голубнича // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – 2013. – Вип. 44. – С. 126–136.en
dc.identifier.urihttp://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=znpkhnpu_ped_2013_44_16-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_16-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13354-
dc.descriptionThe article deals with the rise of didactics as pedagogical system in the ХVІІ-th century. The first usage of the term “didactics” is mentioned. Endowment of the ХVІІ – ХVІІІ centuries the foreign educational specialists to the progressive world didactical thought is summarized. Considerable attention is paid to the first authors’ didactical conceptions. The article shows V. Ratke’s, Y. A. Komensky’s, J. Locke’s, J. J. Rousseau’s, J. H. Pestalozzi’s didactical thoughts.en
dc.description.abstractУ статті розглядається виникнення дидактики як педагогічної системи в ХVІІ столітті та згадується перше застосування терміну «дидактика». Узагальнено внесок зарубіжних педагогів ХVІІ – ХVІІІ століть в скарбницю прогресивної світової дидактичної думки. Значну увагу приділено першим авторським дидактичним концепціям зазначеного періоду. Висвітлено дидактичні погляди В. Ратке, Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж. Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцці.en
dc.description.abstractВ статье рассматривается возникновение дидактики как педагогической системы в ХVІІ веке и упоминается первое использование термина «дидактика». Обобщен вклад зарубежных педагогов ХVІІ – ХVІІІ столетий в сокровищницу прогрессивной мировой дидактической мысли. Значительное внимание уделено первым авторским дидактическим концепциям обозначенного периода. Освещены дидактические взгляды В. Ратке, Я. А. Коменского, Дж. Локка, Ж. Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцци.-
dc.language.isootheren
dc.subjectдидактикаen
dc.subjectдидактичні поглядиen
dc.subjectспосіб навчанняen
dc.subjectметод навчанняen
dc.subjectзміст освітиen
dc.subjectпрограма освітиen
dc.subjectвікова періодизаціяen
dc.subjectдидактична концепціяen
dc.subjectдидактические взглядыen
dc.subjectспособ обученияen
dc.subjectметод обученияen
dc.subjectпрограмма обученияen
dc.subjectвозрастная периодизацияen
dc.subjectдидактическая концепцияen
dc.subjectdidacticsen
dc.subjectdidactical thoughtsen
dc.subjectway of teachingen
dc.subjectmethod of teachingen
dc.subjecteducational programen
dc.subjectdivision into periods according to the ageen
dc.subjectdidactical conceptionen
dc.titleСтановлення і розвиток дидактики в зарубіжній педагогічній науціen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golubnycha_126-136.pdf385.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.