Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13351
Назва: Розвиток педагогічних технологій у дидактичній науці
Автори: Голубнича, Л.О.
Ключові слова: педагогічні технології
загальні і специфічні ознаки педагогічних технологій
структурні елементи педагогічних технологій
класифікація педагогічних технологій
педагогическая технология
общие и специфические признаки педагогических технологий
структурные компоненты педагогических технологий
классификация педагогических технологий
pedagogical technology
general and specific characteristics of pedagogical technologies
structure of pedagogical technologies
classification of pedagogical technologies
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Голубнича Л. О. Розвиток педагогічних технологій у дидактичній науці / Л. О. Голубнича // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Харків, 2014. – Вип. 45. – С. 14–23.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються виникнення та розвиток проблеми «педагогічні технології» в дидактичній науці. Висвітлені основні підходи науковців до визначення сутності зазначеного терміну, встановлено семантичні відмінності словосполучень «педагогічна технологія», «освітня технологія» та «технологія навчання». Значну увагу приділено з’ясуванню загальних і специфічних ознак педагогічних технологій та аналізу їх структурних складових. Представлено класифікації даного феномену.
В статье рассматриваются возникновение и развитие проблемы «педагогические технологии» в дидактической науке. Освещены основные подходы ученых к определению сущности указанного понятия, установлены семантические отличия словосочетаний «педагогическая технология», «образовательная технология» и «технология обучения». Значительное внимание уделено выяснению общих и специфических признаков педагогических технологий и анализу их структурных компонентов. Представлены классификации данного феномена.
Опис: The article deals with appearance and development of the problem of “pedagogical technology” in didactics. It shows different approaches of scientists to the determination of the essence of the mentioned notion. The semantic differences of such word combinations as “pedagogical technology”, “educational technology” and “teaching instructions” are cleared up. Considerable attention is paid to clarification of general and specific characteristics of pedagogical technologies. The article analyses the structure of the phenomena. Its classifications are represented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_4
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13351
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golubnycha_14-23.pdf278.53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.