Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13351
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голубнича, Л.О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-09T16:04:31Z | - |
dc.date.available | 2017-12-09T16:04:31Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Голубнича Л. О. Розвиток педагогічних технологій у дидактичній науці / Л. О. Голубнича // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Харків, 2014. – Вип. 45. – С. 14–23. | en |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13351 | - |
dc.description | The article deals with appearance and development of the problem of “pedagogical technology” in didactics. It shows different approaches of scientists to the determination of the essence of the mentioned notion. The semantic differences of such word combinations as “pedagogical technology”, “educational technology” and “teaching instructions” are cleared up. Considerable attention is paid to clarification of general and specific characteristics of pedagogical technologies. The article analyses the structure of the phenomena. Its classifications are represented. | en |
dc.description.abstract | У статті розглядаються виникнення та розвиток проблеми «педагогічні технології» в дидактичній науці. Висвітлені основні підходи науковців до визначення сутності зазначеного терміну, встановлено семантичні відмінності словосполучень «педагогічна технологія», «освітня технологія» та «технологія навчання». Значну увагу приділено з’ясуванню загальних і специфічних ознак педагогічних технологій та аналізу їх структурних складових. Представлено класифікації даного феномену. | en |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются возникновение и развитие проблемы «педагогические технологии» в дидактической науке. Освещены основные подходы ученых к определению сущности указанного понятия, установлены семантические отличия словосочетаний «педагогическая технология», «образовательная технология» и «технология обучения». Значительное внимание уделено выяснению общих и специфических признаков педагогических технологий и анализу их структурных компонентов. Представлены классификации данного феномена. | - |
dc.language.iso | other | en |
dc.subject | педагогічні технології | en |
dc.subject | загальні і специфічні ознаки педагогічних технологій | en |
dc.subject | структурні елементи педагогічних технологій | en |
dc.subject | класифікація педагогічних технологій | en |
dc.subject | педагогическая технология | en |
dc.subject | общие и специфические признаки педагогических технологий | en |
dc.subject | структурные компоненты педагогических технологий | en |
dc.subject | классификация педагогических технологий | en |
dc.subject | pedagogical technology | en |
dc.subject | general and specific characteristics of pedagogical technologies | en |
dc.subject | structure of pedagogical technologies | en |
dc.subject | classification of pedagogical technologies | en |
dc.title | Розвиток педагогічних технологій у дидактичній науці | en |
dc.type | Article | en |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Golubnycha_14-23.pdf | 278.53 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.