Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13349
Назва: Писемні джерела педагогічної історіографії: питання класифікації
Автори: Голубнича, Л.О.
Ключові слова: писемні джерела
класифікація
рід джерел
вид джерел
педагогічна історіографія
педагогічно-історіографічне джерело
письменные источники
классификация
род письменного источника
вид письменного источника
педагогическая историография
педагогическо-историографический источник
written sources
classification
sort of written sources
kind of written sources
pedagogical historiography
pedagogical and historiographical source
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Голубнича Л. О. Писемні джерела педагогічної історіографії: питання класифікації / Л. О. Голубнича // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Серія: Педагогічні науки. – Умань, 2015. – Ч. 1. – С. 86–93.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання класифікації писемних джерел педагогічної історіографії як найважливішого та найчисленнішого типу пам’яток цієї науки. Висвітлено своєрідність писемного типу педагогічно-історіографічних джерел. Значну увагу приділено характеристиці родів і видів писемних джерел педагогічної історіографії. Визначено їх значення для педагогічно-історіографічної науки.
В статье рассматриваются вопросы классификации письменных источников педагогической историографии как важнейшего и самого многочисленного типа памяток данной науки. Освещено своеобразие письменного типа педагогическо-историографических источников. Значительное внимание уделено характеристике родов и видов письменных источников педагогической историографии. Установлено их значение для педагогическо-историографической науки.
Опис: The article deals with questions of conditional classification of written pedagogical and historiographical sources as the most important and numerous ones. The peculiarities of written pedagogical and historiographical sources are shown. Considerable attention is paid to the characteristics of, the sorts and the kinds of written pedagogical and historiographical sources. Their meaning for pedagogical historiography is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2015/1/12.pdf
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13349
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golubnycha_86-93.pdf304.97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.