Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12483
Назва: Проблеми дидактичної адаптації першокурсників немовних ВНЗ при вивченні іноземної мови
Автори: Петрова, О.Б.
Попова, Н.О.
Ключові слова: дидактична адаптація
першокурсники
англійська мова
немовний ВНЗ
дидактическая адаптация
первокурсники
английский язык
неязыковой вуз
didactic adaptation
first-year students
English
non-language higher school
Дата публікації: 2012
Видавець: Харків: Харківський торговельно-економічний інститут КНЕУ, РВВ ХТЕІ КНТЕУ
Бібліографічний опис: Петрова О. Б. Проблеми дидактичної адаптації першокурсників немовних ВНЗ при вивченні іноземної мови / О. Б. Петрова, Н. О. Попова // Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань : матеріали наук.-метод. семінару, Харків, 26 жовт. 2012 р. – Харків, 2012. – С. 97–101.
Короткий огляд (реферат): Висвітлені основні чинники, які зумовлюють рівень дидактичної адаптації першокурсників немовних ВНЗ при вивченні іноземної мови, для оптимізації їх пристосування до процесу навчання у ВНЗ.
Освещены основные факторы, определяющие уровень дидактической адаптации первокурсников при изучении иностранного языка, для оптимизации их включения в процесс обучения в вузе.
Опис: The main factors determining the level of didactic adaptation of the first-year students learning English have been described to optimize their joining the academic process in non-linguistic higher educational schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2411
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12483
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrova_Popova_97-101.pdf259.24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.