Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12483
Title: Проблеми дидактичної адаптації першокурсників немовних ВНЗ при вивченні іноземної мови
Authors: Попова, Н.О.
Popova, N.O.
Петрова, О.Б.
Keywords: дидактична адаптація
першокурсники
англійська мова
немовний ВНЗ
дидактическая адаптация
первокурсники
английский язык
неязыковой вуз
didactic adaptation
first-year students
English
non-language higher school
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: Харківський торговельно-економічний інститут КНЕУ, РВВ ХТЕІ КНТЕУ
Citation: Петрова О. Б. Проблеми дидактичної адаптації першокурсників немовних ВНЗ при вивченні іноземної мови / О. Б. Петрова, Н. О. Попова // Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань : матеріали наук.-метод. семінару, Харків, 26 жовт. 2012 р. – Харків, 2012. – С. 97–101.
Abstract: Висвітлені основні чинники, які зумовлюють рівень дидактичної адаптації першокурсників немовних ВНЗ при вивченні іноземної мови, для оптимізації їх пристосування до процесу навчання у ВНЗ.
Освещены основные факторы, определяющие уровень дидактической адаптации первокурсников при изучении иностранного языка, для оптимизации их включения в процесс обучения в вузе.
Description: The main factors determining the level of didactic adaptation of the first-year students learning English have been described to optimize their joining the academic process in non-linguistic higher educational schools.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2411
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12483
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrova_Popova_97-101.pdf259,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.