Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12066
Назва: Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов
Інші назви: Роль теории экспериментального обучения в процессе обучения и усвоения иностранных языков
Автори: Сорока, Н.А.
Ключові слова: автономне навчання
адаптація до соціальних змін
емпіричне навчання
навчання в колективі
розвиток особистості того, хто навчається
автономное обучение
адаптация к социальным изменениям
эмпирическое обучение
обучение в коллективе
развитие личности обучаемого
autonomous learning
adapting to social change
cooperative learning
experiential learning
personal growth
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Сорока Н. А. Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов / Н. А. Сорока // Молодь і ринок. – 2016. – № 4. – С. 16–21.
Короткий огляд (реферат): У статті пропонується огляд розвитку теорії емпіричного навчання в сучасній психології. Аналізуються та наводяться переваги застосування її основних положень в практиці навчання та процесі вивчення іноземних мов.
В статье предлагается обзор развития теории эмпирического обучения в современной психологии. Анализируются и обозначаются преимущества использования основных ее положений в практике обучения и в процессе изучения языка.
Опис: The article provides a theoretical review of experiential language learning in modern psychology. This is followed by a detailed justification for the adoption of an experiential approach to language learning and personal growth.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12066
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_16-21.pdf353.14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.