Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12066
Title: Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов
Other Titles: Роль теории экспериментального обучения в процессе обучения и усвоения иностранных языков
Authors: Сорока, Н.А.
Keywords: автономне навчання
адаптація до соціальних змін
емпіричне навчання
навчання в колективі
розвиток особистості того, хто навчається
автономное обучение
адаптация к социальным изменениям
эмпирическое обучение
обучение в коллективе
развитие личности обучаемого
autonomous learning
adapting to social change
cooperative learning
experiential learning
personal growth
Issue Date: 2016
Citation: Сорока Н. А. Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов / Н. А. Сорока // Молодь і ринок. – 2016. – № 4. – С. 16–21.
Abstract: У статті пропонується огляд розвитку теорії емпіричного навчання в сучасній психології. Аналізуються та наводяться переваги застосування її основних положень в практиці навчання та процесі вивчення іноземних мов.
В статье предлагается обзор развития теории эмпирического обучения в современной психологии. Анализируются и обозначаются преимущества использования основных ее положений в практике обучения и в процессе изучения языка.
Description: The article provides a theoretical review of experiential language learning in modern psychology. This is followed by a detailed justification for the adoption of an experiential approach to language learning and personal growth.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12066
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_16-21.pdf353,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.