Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/11274
Назва: To Integration through Education: Psychological Basis for Perfectioning of Language Learning
Автори: Soroka, N.A.
Ключові слова: вивчення мови
європейська інтеграція
мова як знакова система
психологічні показники
Дата публікації: 2016
Видавець: видавництво "Право"
Бібліографічний опис: Soroka N. A. To Integration through Education: Psychological Basis for Perfectioning of Language Learning / N. A. Soroka // Європейська інтеграція в контексті сучасної геополітики : зб. наук. ст. за матеріалами наук. конф., м. Харків, 24 трав. 2016 р. – Харків, 2016. – С. 201–203.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто концепцію інтеграції України до Європейського Союзу та вимоги, яким повинна відповідати наша нація задля того, щоб стати його повноцінним членом. Автор аналізує психологічні принципи, які сприяють підвищенню ефективності викладання та вивчення іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11274
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_201-203.pdf345.96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.