Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10964
Назва: Compound Adjectives in Modern English Advertising Texts
Автори: Mykytiuk, S.S.
Ключові слова: Compound Adjectives in Modern English Advertising Texts
advertising text
polysemantic pattern
monosemantic pattern
pragmatic function
составные прилагательные
рекламный текст
прагматичная функция
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Mykytiuk S. S. Compound Adjectives in Modern English Advertising Texts / S. S. Mykytiuk // Філологічні науки: сучасні тенденції та фактори розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 29-30 січ. 2016 р. – Одеса, 2016. – С. 69–72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10964
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykytiuk_69-72.pdf187.1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.