Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMykytiuk, S.S.-
dc.date.accessioned2016-07-07T16:23:37Z-
dc.date.available2016-07-07T16:23:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMykytiuk S. S. Compound Adjectives in Modern English Advertising Texts / S. S. Mykytiuk // Філологічні науки: сучасні тенденції та фактори розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 29-30 січ. 2016 р. – Одеса, 2016. – С. 69–72.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10964-
dc.language.isootheren
dc.subjectCompound Adjectives in Modern English Advertising Textsen
dc.subjectadvertising texten
dc.subjectpolysemantic patternen
dc.subjectmonosemantic patternen
dc.subjectpragmatic functionen
dc.subjectсоставные прилагательныеen
dc.subjectрекламный текстen
dc.subjectпрагматичная функцияen
dc.titleCompound Adjectives in Modern English Advertising Textsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykytiuk_69-72.pdf187.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.