Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8073
Назва: Исторический обзор развития физического воспитания в системе ценностей и приоритетных направлений деятельности человека (Средние века, Новое и Новейшее время)
Інші назви: Історичний огляд розвитку фізичного виховання в системі цінностей і пріоритетних напрямків діяльності людини (Середні віки, Новий і Новітній час)
Historical overview of physical education development in the system of values and people’s priority direction of activity (the Middle Ages, Modern and Contemporary times)
Автори: Мунтян, В.С.
Ключові слова: физическое воспитание
система
исторический период
ценность
полезность
потребность
фізичне виховання
історичний період
етап
цінність
корисність
потреба
physical education
historical period
stage
value
utility
needs
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Мунтян В. С. Исторический обзор развития физического воспитания в системе ценностей и приоритетных направлений деятельности человека (Средние века, Новое и Новейшее время) / Мунтян В. С. // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Сер. 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – Київ, 2015. – Вип. 3. – С. 86–90.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены исторические данные, отражающие вопросы развития физического воспитания в системе ценностей на разных этапах человеческой цивилизации. Проведен анализ и обобщение литературных и источников информации Интернет, освещающие особенности основных исторических периодов: Средние века, Новое и Новейшее время и эволюции систем физического воспитания. Выявлены закономерности возникновения новых систем физического воспитания, которые, на каждом историческом этапе, развивались с учетом общественного строя, военно-политических формаций и приоритетных направлений деятельности человека. Установлено, что на конкретном историческом этапе, адаптированные системы физического воспитания и подготовки оказывали влияние на укрепление военной мощи, политического статуса государства, его имиджа на международной арене.
Розглянуто історичні дані, що відображають питання розвитку фізичного виховання в системі цінностей на різних етапах людської цивілізації. Проведено аналіз та узагальнення літературних і джерел інформації Інтернет, що висвітлюють особливості основних історичних періодів: Середні віки, Новий і Новітній час і еволюції систем фізичного виховання. Виявлені закономірності виникнення нових систем фізичного виховання, які, на кожному історичному етапі, розвивалися з урахуванням суспільного ладу, військово-політичних формацій і пріоритетних напрямків діяльності людини. Встановлено, що на конкретному історичному етапі, адаптовані системи фізичного виховання та підготовки впливали на зміцнення військової потужності, політичного статусу держави, її іміджу на міжнародній арені.
Опис: Historical data that reflects the development of physical education in the system of values, features of human activities and social relations at different stages of human civilization are reviewed. The analysis and synthesis of the literature and information sources on the Internet, which reveals features of the main historical periods: the Middle Ages, Modern and Contemporary times as well as the evolution of systems of physical education is conducted. The regularities of new physical education systems emergence which at every stage of history have been developing due to the social structure, the political-military formations, features and priorities of the man are revealed. Adapted physical education and training systems had an impact on the strengthening of military power, political and economic status of the state, its image at international arena. Modern and Contemporary periods of time are characterized by progress in the field of physical education and sport, occurred under the influence of the industrial revolution, success in military affairs, culture, science and other fields. Physical culture developed in close dependence on the political and economic conditions prevailing in different countries and groups of countries. In modern people’s life conditions a downward trend of their interest in physical education and a healthy lifestyle is observed. A large gap between the high performance sport and mass physical culture is formed. Physical education should be considered in a field of public relations taking into account its importance and usefulness; impact on humans life quality, community development and social phenomena.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8073
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muntyn_86-90.pdf264.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.