Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20177
Назва: | Антикорупційна безпека України як перспективний компонент державної правової політики: теоретико-правові аспекти |
Автори: | Передерій, О.С. Григоренко, Є.І. |
Ключові слова: | Україна правова політики корупція національна безпека права особи національні інтереси Європейський Союз європейська інтеграція Ukraine legal policies corruption national security individual rights national interests European Union European integration |
Дата публікації: | 2023 |
Видавець: | НЮУ ім. Ярослава Мудрого |
Бібліографічний опис: | Передерій О. С. Антикорупційна безпека України як перспективний компонент державної правової політики: теоретико-правові аспекти / О. С. Передерій, Є. І. Григоренко // Вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. – 2023. – № 79. – С. 82–88. – DOI: https://doi.org/10.24144/2307-3322.2023.79.1.13. |
Короткий огляд (реферат): | У статті, на основі аналізу особливостей змісту Антикорупційної стратегії, висвітлено певні недоліки регуляторного потенціалу зазначеного нормативного акту. Їх виокремлення дало підстави обґрунтувати доцільність законодавчого впровадження специфічного правового інституту – інституту антикорупційної безпеки. Антикорупційну безпеку нами запропоновано розуміти як стан захищеності національних інтересів України від використання визначеним антикорупційним законодавством колом суб’єктів наданих їм службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки (пропозиції) такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка (пропозиція) чи надання неправомірної вигоди визначеному антикорупційним законодавством колу суб’єктів, або на їх вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Оскільки корупцію законодавством України визначено як загрозу національної безпеки, запропоновано відповідальним за реалізацію Антикорупційної стратегії і забезпечення антикорупційної безпеки визначити Президента України як державну інституцію, яка відповідає за ефективність державної політики у сфері забезпечення національної безпеки і оборони. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://doi.org/10.24144/2307-3322.2023.79.1.13 https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20177 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті Військово-юридичного інституту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Perederii_82–88.pdf | 379.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.