Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20177
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Передерій, О.С. | uk_UA |
dc.contributor.author | Григоренко, Є.І. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T06:55:44Z | - |
dc.date.available | 2024-09-13T06:55:44Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Передерій О. С. Антикорупційна безпека України як перспективний компонент державної правової політики: теоретико-правові аспекти / О. С. Передерій, Є. І. Григоренко // Вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. – 2023. – № 79. – С. 82–88. – DOI: https://doi.org/10.24144/2307-3322.2023.79.1.13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.24144/2307-3322.2023.79.1.13 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20177 | - |
dc.description.abstract | У статті, на основі аналізу особливостей змісту Антикорупційної стратегії, висвітлено певні недоліки регуляторного потенціалу зазначеного нормативного акту. Їх виокремлення дало підстави обґрунтувати доцільність законодавчого впровадження специфічного правового інституту – інституту антикорупційної безпеки. Антикорупційну безпеку нами запропоновано розуміти як стан захищеності національних інтересів України від використання визначеним антикорупційним законодавством колом суб’єктів наданих їм службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки (пропозиції) такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка (пропозиція) чи надання неправомірної вигоди визначеному антикорупційним законодавством колу суб’єктів, або на їх вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Оскільки корупцію законодавством України визначено як загрозу національної безпеки, запропоновано відповідальним за реалізацію Антикорупційної стратегії і забезпечення антикорупційної безпеки визначити Президента України як державну інституцію, яка відповідає за ефективність державної політики у сфері забезпечення національної безпеки і оборони. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | НЮУ ім. Ярослава Мудрого | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.subject | правова політики | uk_UA |
dc.subject | корупція | uk_UA |
dc.subject | національна безпека | uk_UA |
dc.subject | права особи | uk_UA |
dc.subject | національні інтереси | uk_UA |
dc.subject | Європейський Союз | uk_UA |
dc.subject | європейська інтеграція | uk_UA |
dc.subject | Ukraine | en |
dc.subject | legal policies | en |
dc.subject | corruption | en |
dc.subject | national security | en |
dc.subject | individual rights | en |
dc.subject | national interests | en |
dc.subject | European Union | en |
dc.subject | European integration | en |
dc.title | Антикорупційна безпека України як перспективний компонент державної правової політики: теоретико-правові аспекти | uk_UA |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Наукові статті Військово-юридичного інституту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Perederii_82–88.pdf | 379.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.