Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1786
Назва: Медіа і сучасна культура
Автори: Мошинська, О.Ю.
Ключові слова: культура
медіа
медіакультура
медіареальність
міжкультурний діалог
трансформація культури
медиа
медиакультура
медиареальность
трансформация культуры
culture
mеdіa
mediaculture
mediareality
transformation of culture
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Дениско Л. М. Медіа і сучасна культура / Дениско Л. М., Мошинська О. Ю., Пилипенко С. Г. // Філософія спілкування: філософія, психологія, соціальна комунікація. – 2012. – № 5. – С. 98–103.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається взаємозв'язок медіа і культури в умовах сучасності. Особлива увага приділяється їх амбівалентному характеру, актуалізується питання нових можливостей міжкультурного діалогу. Медіа аналізується як один із головних чинників трансформації культури в умовах інформаційного суспільства. В роботі підкреслюється, що інтенсивний розвиток медіа є джерелом тиражування, сублімації; проекції; популяризації культури. В роботі здійснена спроба розкрити появу медіареальності і медіакультури.
The correlation between media and culture in modern conditions is ехаminеd in the article. Special attention is given to their ambivalent nature. The problem of new possibilities of intercultural dialog is actualized. The analysis of mеdіа as the mаіn factor of cultural transformation іn the conditions of modern society is done. In the article emphasizes that intensive development of media becomes the source of replication, sublimation, projection, popularization of culture. In the article it was sought to find оut the uprising of mediareality and mediaculture.
В статье рассматривается взаимосвязь медиа и культуры в условиях современности. Особое внимание уделяется их амбивалентному характеру. актуализируется вопрос о новых возможностях межкультурного диалога. Проводится анализ медиа как одного из главных факторов трансформации культуры в условиях информационного общества. В работе акцентируется, что интенсивное развитие медиа становится источником тиражирования, сублимации, проекции, популяризации культуры. Произведено попытка раскрыть появление медиареальности и медиакультуры.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/1786
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moshunska.pdf2.16 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.