Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17754
Назва: | Соціокультурна компетентність як обов’язкова складова процесу навчання іноземної мови |
Інші назви: | Социокультурная компетентность как обязательная составляющая процесса обучения иностранному языку Sociocultural competence as an essential component of foreign language teaching process |
Автори: | Артеменко, Тетяна Миколаївна Липко, Ірина Петрівна |
Ключові слова: | соціокультурна компетентність комунікативна компетентність комунікативна діяльність комунікативна стратегія дискурс социокультурная компетентность коммуникативная компетентность коммуникативная деятельность коммуникативная стратегия sociocultural competence communicative competence communicative activity communicative strategy discourse |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Харків : Національна академія Національної гвардії України |
Бібліографічний опис: | Артеменко Т. М. Соціокультурна компетентність як обов’язкова складова процесу навчання іноземної мови / Т. М. Артеменко, І. П. Липко // Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти : тези доп. міжвуз. наук.-метод. семінару (28 січ. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. – Харків, 2020. – С. 10–12. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про необхідність вивчення мови у соціальному контексті. Об’єктом навчання є мовна комунікативна діяльність, яка носить соціальний характер. Реальне функціонування мовних одиниць аналізується на прикладі діалогічного дискурсу. Вивчаються комунікативні стратегії комунікантів. В статье говорится о необходимости изучения языка в социальном контексте. Объектом обучения является языковая коммуникативная деятельность, которая носит социальный характер. Реальное функционирование языковых единиц анализируется на примере диалогического дискурса. Изучаются коммуникативные стратегии коммуникантов. |
Опис: | The need to learn a language in a social context is stated. The object of study is the language communicative activity, which is social in nature. The actual functioning of language units is analyzed in a dialogical discourse. The communicative strategies of communicants are studied. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17754 |
Розташовується у зібраннях: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Artemenko-Lypko-10-12.pdf | 649.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.