Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17754
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артеменко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Липко, Ірина Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-18T15:49:03Z | - |
dc.date.available | 2020-03-18T15:49:03Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Артеменко Т. М. Соціокультурна компетентність як обов’язкова складова процесу навчання іноземної мови / Т. М. Артеменко, І. П. Липко // Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти : тези доп. міжвуз. наук.-метод. семінару (28 січ. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. – Харків, 2020. – С. 10–12. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17754 | - |
dc.description | The need to learn a language in a social context is stated. The object of study is the language communicative activity, which is social in nature. The actual functioning of language units is analyzed in a dialogical discourse. The communicative strategies of communicants are studied. | ru_RU |
dc.description.abstract | У статті йдеться про необхідність вивчення мови у соціальному контексті. Об’єктом навчання є мовна комунікативна діяльність, яка носить соціальний характер. Реальне функціонування мовних одиниць аналізується на прикладі діалогічного дискурсу. Вивчаються комунікативні стратегії комунікантів. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье говорится о необходимости изучения языка в социальном контексте. Объектом обучения является языковая коммуникативная деятельность, которая носит социальный характер. Реальное функционирование языковых единиц анализируется на примере диалогического дискурса. Изучаются коммуникативные стратегии коммуникантов. | - |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Харків : Національна академія Національної гвардії України | ru_RU |
dc.subject | соціокультурна компетентність | ru_RU |
dc.subject | комунікативна компетентність | ru_RU |
dc.subject | комунікативна діяльність | ru_RU |
dc.subject | комунікативна стратегія | ru_RU |
dc.subject | дискурс | ru_RU |
dc.subject | социокультурная компетентность | ru_RU |
dc.subject | коммуникативная компетентность | ru_RU |
dc.subject | коммуникативная деятельность | ru_RU |
dc.subject | коммуникативная стратегия | ru_RU |
dc.subject | sociocultural competence | ru_RU |
dc.subject | communicative competence | ru_RU |
dc.subject | communicative activity | ru_RU |
dc.subject | communicative strategy | ru_RU |
dc.subject | discourse | ru_RU |
dc.title | Соціокультурна компетентність як обов’язкова складова процесу навчання іноземної мови | ru_RU |
dc.title.alternative | Социокультурная компетентность как обязательная составляющая процесса обучения иностранному языку | ru_RU |
dc.title.alternative | Sociocultural competence as an essential component of foreign language teaching process | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Artemenko-Lypko-10-12.pdf | 649.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.