Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17542
Назва: Роль соціальних мереж у позиціюванні бібліотек (досвід роботи наукової бібліотеки НЮУ ім. Ярослава Мудрого)
Автори: Брагінська, Вікторія Володимирівна
Щабельник, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: соціальні мережі
позиціювання бібліотек
бібліотеки ЗВО
Facebook
Instagram
LinkedIn
сайт бібліотеки
Наукова бібліотека Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
соціальні мережі
SMM (Social Media Marketing)
лонгрід
інтернет-представництво
Scientific Library of Yaroslav the Wise National Law University
social networks
SMM (Social Media Marketing)
longridge
online representation
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Брагінська В. В. Роль соціальних мереж у позиціюванні бібліотек (досвід роботи наукової бібліотеки НЮУ ім. Ярослава Мудрого) [Електронний ресурс] / В. В. Брагінська, В. В. Щабельник // Короленківські читання 2019. Бібліотеки, архіви, музеї: інноваційні моделі розвитку : матеріали ХVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 24 жовт. 2019 р.) : у 2 ч. / Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. – Харків, 2019. – Ч. 2. – Режим доступа: https://ru.calameo.com/books/0053371043bdb95b57553 (дата звернення: 7.02.2020). – Назва з екрана.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль соціальних мереж як ефективних каналів комунікації, дієвих інструментів інтернет-представництва бібліотеки. Доведено, що присутність бібліотеки в соціомедійному просторі забезпечує презентацію інноваційної діяльності бібліотеки, сприяє просуванню бібліотечних проектів, ресурсів, укріплює власні позиції бібліотеки у сучасному інформаційно-комунікаційному просторі, завдяки чому підтверджується користувацька зацікавленість бібліотекою.
Опис: The authors examined the role of social web works as effective communication channels. It is proved that the positioning of the library in the socio-media space ensures the effectiveness of communication, placement, promotion of library projects, resources, strengthens the position of the library in the modern information and communication space, and provide a steady user’s interest in the library.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ru.calameo.com/books/0053371043bdb95b57553
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17542
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brahinska_Schabelnyk.pdf189.76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.