Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрагінська, Вікторія Володимирівна-
dc.contributor.authorЩабельник, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-02-10T18:13:50Z-
dc.date.available2020-02-10T18:13:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБрагінська В. В. Роль соціальних мереж у позиціюванні бібліотек (досвід роботи наукової бібліотеки НЮУ ім. Ярослава Мудрого) [Електронний ресурс] / В. В. Брагінська, В. В. Щабельник // Короленківські читання 2019. Бібліотеки, архіви, музеї: інноваційні моделі розвитку : матеріали ХVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 24 жовт. 2019 р.) : у 2 ч. / Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. – Харків, 2019. – Ч. 2. – Режим доступа: https://ru.calameo.com/books/0053371043bdb95b57553 (дата звернення: 7.02.2020). – Назва з екрана.ru_RU
dc.identifier.urihttps://ru.calameo.com/books/0053371043bdb95b57553-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17542-
dc.descriptionThe authors examined the role of social web works as effective communication channels. It is proved that the positioning of the library in the socio-media space ensures the effectiveness of communication, placement, promotion of library projects, resources, strengthens the position of the library in the modern information and communication space, and provide a steady user’s interest in the library.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль соціальних мереж як ефективних каналів комунікації, дієвих інструментів інтернет-представництва бібліотеки. Доведено, що присутність бібліотеки в соціомедійному просторі забезпечує презентацію інноваційної діяльності бібліотеки, сприяє просуванню бібліотечних проектів, ресурсів, укріплює власні позиції бібліотеки у сучасному інформаційно-комунікаційному просторі, завдяки чому підтверджується користувацька зацікавленість бібліотекою.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectпозиціювання бібліотекru_RU
dc.subjectбібліотеки ЗВОru_RU
dc.subjectFacebookru_RU
dc.subjectInstagramru_RU
dc.subjectLinkedInru_RU
dc.subjectсайт бібліотекиru_RU
dc.subjectНаукова бібліотека Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрогоru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectSMM (Social Media Marketing)ru_RU
dc.subjectлонгрідru_RU
dc.subjectінтернет-представництвоru_RU
dc.subjectScientific Library of Yaroslav the Wise National Law Universityru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectSMM (Social Media Marketing)ru_RU
dc.subjectlongridgeru_RU
dc.subjectonline representationru_RU
dc.titleРоль соціальних мереж у позиціюванні бібліотек (досвід роботи наукової бібліотеки НЮУ ім. Ярослава Мудрого)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brahinska_Schabelnyk.pdf189.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.