Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14754
Назва: | Psychological principles of learning foreign language through communication |
Інші назви: | Психологічні принципи засвоєння іноземної мови через спілкування |
Автори: | Soroka, N.A. |
Ключові слова: | cognitive and personal development communication foreign language acquisition effectiveness of language learning communion language as a sign system засвоєння іноземної мови ефективність вивчення мови комунікація мова як знакова система розвиток когнітивних та особистих якостей спілкування коммуникация общение развитие когнитивных и личностных характеристик усвоение иностранного языка эффективность изучения языка язык как знаковая система |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Soroka N. A. Psychological principles of learning foreign language through communication / N. A. Soroka // Scientific Journal Virtus. – 2018. – Is. 20, p. 1. – P 65–69. |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення та засвоєння мови є багатогранним та багаторівневим процесом. Він зумовлений рядом факторів, що визначають його успішність. Серед них визначними є психологічні умови створення найбільш сприятливого середовища навчання, формування груп студентів, добір матеріалу, його складність та визначення швидкості його засвоєння, шляхи реалізації засвоєних знань в процесі спілкування та інші. В статті визначено загальні психологічні принципи засвоєння іноземної мови як знакової системи та обґрунтовано фактори, які сприяють ефективному когнітивному та особистісному розвитку людини в процесі засвоєння іноземної мови через спілкування. Изучение языка представляет собой процесс многоуровневый и многогранный. Он обусловлен рядом факторов, которые определяют его эффективность. Наиболее весомыми среди них являются психологические условия, способствующие созданию благоприятной среды изучения языка, подход к формированию групп студентов, отбору материала, его сложности определение скорости усвоения, пути реализации полученных знаний в процессе общения и др. В статье предлагаются к рассмотрению общие психологические принципы усвоения языка как знаковой системы и обосновываются факторы, благоприятствующие эффективному когнитивному и личностному развитию личности в процессе усвоения иностранного языка через общение. |
Опис: | The process of language learning and acquisition is multifaceted and multileveled. It is determined by the variety of factors that constitute its effectiveness. Among them are the following: psychological determinants that create the most efficient educational environment, the qualitative and quantitative forming of students’ groups for language learning, selection of linguistic material to be taught, its complexity and the determination of time period necessary to acquire it, the ways of knowledge implementation in the process of communication and others. The article highlights general psychological principles of learning a foreign language as a sign system and justifies the factors that contribute to the most effective cognitive and personal development of an individual in the process of the foreign language acquisition through communication. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14754 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_65-69.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.