Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13339
Назва: | Education content issues: theoretical and practical aspects |
Інші назви: | Питання змісту освіти: теоретичні та практичні аспекти Вопросы содержания образования: теоретические и практические аспекты |
Автори: | Kuznetsova, O.Yu. |
Ключові слова: | education content education content structuring historic nature theory development tendencies foreign language education content зміст освіти структурування змісту освіти історичний характер теорія розвиток тенденції зміст іншомовної освіти содержание образования структурирование содержания образования исторический характер теория развитие тенденции содержание иноязычного образования |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Kuznetsova O. Yu. Education content issues: theoretical and practical aspects / O. Yu. Kuznetsova // Проблеми законності : респ. міжвід. наук. зб. – Харків, 2017. – Вип. 138. – C. 230–236. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто основні теорії змісту освіти і визначено сучасні тенденції формування останнього. Висвітлено історичні аспекти розвитку концепцій формування змісту освіти. Охарактеризовано пріоритети теорій змісту освіти з точки зору концепцій матеріальної, формальної, прагматичної освіти. Теорії змісту освіти відображають різні філософські і педагогічні підходи, що впливають на визначення цілей освіти, відбір змісту, методів навчання й навчальних матеріалів. Наголошено на доцільності врахування положень різних теорій змісту освіти при формуванні навчальної програми з певної навчальної дисципліни для конкретного рівня освіти, оскільки науковцями доведено хибність абсолютизації однієї і доцільність зваженого використання елементів різних з них. Запропоновано тлумачення терміна «навчальна програма» й виділено напрями побудови і структурування змісту освіти. Тенденції формування змісту освіти знаходять прояв у всіх освітніх предметних сферах, зокрема у сфері вищої освіти. Окреслено специфіку відбору й формування змісту іншомовної освіти відповідно до базових положень різних теорій змісту освіти. Вопросы содержания образования: теоретические и практические аспекты. Характеризуются основные теории содержания образования, определяются современные тенденции его формирования. Освещаются исторические аспекты развития концепций содержания образования. Теории содержания образования отражают разные философские и педагогические подходы, которые оказывают влияние на определение целей образования, отбор содержания, выбор методов обучения и учебных материалов. Раскрывается специфика выбора и формирования содержания образования в сфере иноязычного образования в соответствии с базовыми положениями различных теорий содержания образования. |
Опис: | The article deals with the leading theories of education content structuring and determines the present day tendencies in education curriculum development. The historic nature of the content of education is asserted. The philosophical and pedagogical approaches providing for the development of theories of education content structuring are considered. Some specific features of education content development in teaching foreign languages on the basis of different theories of education content structuring are singled out. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://plaw.nlu.edu.ua/article/download/104969/106122 http://plaw.nlu.edu.ua/article/view/104969/106122 https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13339 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuznetsova_230-236.pdf | 238.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.