Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12066| Title: | Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов |
| Other Titles: | Роль теории экспериментального обучения в процессе обучения и усвоения иностранных языков |
| Authors: | Сорока, Н.А. |
| Keywords: | автономне навчання адаптація до соціальних змін емпіричне навчання навчання в колективі розвиток особистості того, хто навчається автономное обучение адаптация к социальным изменениям эмпирическое обучение обучение в коллективе развитие личности обучаемого autonomous learning adapting to social change cooperative learning experiential learning personal growth |
| Issue Date: | 2016 |
| Citation: | Сорока Н. А. Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов / Н. А. Сорока // Молодь і ринок. – 2016. – № 4. – С. 16–21. |
| Abstract: | У статті пропонується огляд розвитку теорії емпіричного навчання в сучасній психології. Аналізуються та наводяться переваги застосування її основних положень в практиці навчання та процесі вивчення іноземних мов. В статье предлагается обзор развития теории эмпирического обучения в современной психологии. Анализируются и обозначаются преимущества использования основных ее положений в практике обучения и в процессе изучения языка. |
| Description: | The article provides a theoretical review of experiential language learning in modern psychology. This is followed by a detailed justification for the adoption of an experiential approach to language learning and personal growth. |
| URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12066 |
| Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Soroka_16-21.pdf | 353.14 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
