Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8527
Назва: Окремі проблеми правового регулювання рекламної діяльності у мережі Інтернет
Автори: Ваксман, Р.В.
Ключові слова: рекламна діяльність
спосіб розповсюдження реклами
мережа Інтернет
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Ваксман Р. В. Окремі проблеми правового регулювання рекламної діяльності у мережі Інтернет / Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Економічна теорія та право. – Харків, 2013. – № 2. – С. 334-335.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8527
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри господарського права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vaksman.pdf274,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.