Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8503
Title: Пізнання та судження як герменевтичні домінанти в «досвідах» Мішеля де Монтеня
Other Titles: Познание и суждение как герменевтические доминанты в «опытах» Мишеля де Монтеня
Cognition and judgment as hermeneutical dominants in the «experience» of Michel de Montaigne
Authors: Гетьман, І.В.
Keywords: герменевтична методологія
розуміння
пізнання
судження
мислення
доба Відродження
Мішель де Монтень
герменевтическая методология
понимание
познание
суждение
мышление
эпоха Возрождения
Мишель де Монтень
hermeneutical methodology
cognition
knowledge
judgment
thinking
Renaissance
Michel de Montaigne
Issue Date: 2014
Publisher: видавництво "Право"
Citation: Гетьман І. В. Пізнання та судження як герменевтичні домінанти в «досвідах» Мішеля де Монтеня / І. В. Гетьман // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. – Харків, 2014. – № 2. – С. 172–179.
Abstract: Проведено системний аналіз однієї з актуальних методологій праворозуміння — герменевтики. Доведена перспективність герменевтичної методології праворозуміння за теперішніх соціальних і правових умов розвитку завдяки використанню історичного матеріалу. Аналітична діяльність була спрямована до епохи Відродження і праць самобутнього філософа того часу Мішеля де Монтеня.
Description: Systematic analysis of hermeneutics as one of the actual methodologies of law is held. Through the use of historical material the prospect of hermeneutical methodology of law in the current social and legal environment is proved. Analytical activity was directed to the Renaissance works and original philosopher of the time of Michel de Montaigne.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8503
Appears in Collections:Наукові статті кафедри теорії держави і права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Getman.pdf407.58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.