Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8500
Title: Теоретичні аспекти дослідження потреб споживачів страхових послуг
Other Titles: Теоретические аспекты исследования потребностей потребителей страховых услуг
Theoretical aspects of the study needs consumers of insurance services
Authors: Нечипорук, Л.В.
Keywords: потреба
ризик
страхування
страхова послуга
потребность
риск
страхование
страховая услуга
needs
risk
insurance
insurance service
Issue Date: 2014
Citation: Нечипорук Л. В. Теоретичні аспекти дослідження потреб споживачів страхових послуг / Л. В. Нечипорук // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. – Харків, 2014. – № 2. – С. 127–138.
Abstract: Встановлено природу категорії потреби для дослідження системи переваг споживачів та їх вимог до асортименту і якості страхових послуг. Уточнено зміст страхування як механізму управління ризиком, що включає сукупність форм і методів формування цільових коштів і їх використання на відшкодування збитків за різних непередбачених несприятливих явищ (ризиків), а також на надання допомоги громадянам при настанні певних подій у їх житті.
Description: The content categories of needs to explore the benefits of consumers and their requirements for the range and quality of insurance services are defined. The content of insurance as a risk management mechanism, which includes a set of forms and methods of forming the trust funds and use them to recover damages under various unforeseen adverse events (risks) as well as to provide assistance to citizens upon the occurrence of certain events in their lives are adjusted.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8500
Appears in Collections:Наукові статті кафедри економічної теорії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nechiporuk.pdf417.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.