Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСатохіна, Н.І.-
dc.date.accessioned2015-05-29T17:00:47Z-
dc.date.available2015-05-29T17:00:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСатохіна Н. І. Герменевтичний вимір правової освіти / Н. І. Сатохіна // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. – Харків, 2013. –№ 5. – С. 143–149.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7874-
dc.descriptionThe article deals with the trying to explicate the nature of the experience of understanding within the legal reality that allows us to reveal hermeneutic senses of the legal education and clarify its nature and objectives. The author defends the idea that the sense of the legal education is an understanding which is not a method, but a cumulative form of experience, rooted in the legal tradition and oriented in the direction of due and integrated simultaneously knowledge, creativity and action. So the main aim of legal education is simulation of the experience of dialogical decision-making in the situation of the uncertainty and conflict.uk
dc.description.abstractЗдійснено спробу розкрити в межах правової реальності природу досвіду розуміння, що дозволяє виявити герменевтичні сенси правової освіти та прояснити сутність і завдання останньої. Авторка відстоює ідею, за якою сутність правової освіти полягає у розумінні, що являє собою не метод, а інтегральну форму досвіду, ґрунтованого у правовій традиції та орієнтованого в напрямку належного, поєднуючи водночас знання, творчість та дію. Отже, основною метою правової освіти виявляється відтворення досвіду діалогічного ухвалення рішень у ситуації невизначеності і конфлікту.uk
dc.description.abstractПредпринята попытка раскрыть в рамках правовой реальности природу опыта понимания, что позволяет выявить герменевтические смыслы правового образования и прояснить сущность и задачи последнего. Автор отстаивает идею о том, что сущность правового образования заключается в понимании, которое представляет собой не метод, а интегральную форму опыта, укорененного в правовой традиции и ориентированного на должное, объединяя одновременно знание, творчество и действие. Следовательно, основной целью правового образования оказывается воспроизведение опыта диалогичного принятия решений в ситуации неопределенности и конфликта.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectправова освітаuk
dc.subjectправова герменевтикаuk
dc.subjectрозумінняuk
dc.subjectфронесисuk
dc.subjectтактuk
dc.subjectпониманиеuk
dc.subjectгерменевтика юридическая (правовая герменевтика)uk
dc.subjectфилософия праваuk
dc.subjectправовое образованиеuk
dc.subjectlegal educationuk
dc.subjectlegal hermeneuticsuk
dc.subjectunderstandinguk
dc.subjectphronesisuk
dc.subjecttactuk
dc.titleГерменевтичний вимір правової освітиuk
dc.title.alternativeГерменевтическое измерение правового образованияuk
dc.title.alternativeHermeneutic dimension of legal educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Satokhina_143_149.pdf333.53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.