Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7874
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сатохіна, Н.І. | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-29T17:00:47Z | - |
dc.date.available | 2015-05-29T17:00:47Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сатохіна Н. І. Герменевтичний вимір правової освіти / Н. І. Сатохіна // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. – Харків, 2013. –№ 5. – С. 143–149. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7874 | - |
dc.description | The article deals with the trying to explicate the nature of the experience of understanding within the legal reality that allows us to reveal hermeneutic senses of the legal education and clarify its nature and objectives. The author defends the idea that the sense of the legal education is an understanding which is not a method, but a cumulative form of experience, rooted in the legal tradition and oriented in the direction of due and integrated simultaneously knowledge, creativity and action. So the main aim of legal education is simulation of the experience of dialogical decision-making in the situation of the uncertainty and conflict. | uk |
dc.description.abstract | Здійснено спробу розкрити в межах правової реальності природу досвіду розуміння, що дозволяє виявити герменевтичні сенси правової освіти та прояснити сутність і завдання останньої. Авторка відстоює ідею, за якою сутність правової освіти полягає у розумінні, що являє собою не метод, а інтегральну форму досвіду, ґрунтованого у правовій традиції та орієнтованого в напрямку належного, поєднуючи водночас знання, творчість та дію. Отже, основною метою правової освіти виявляється відтворення досвіду діалогічного ухвалення рішень у ситуації невизначеності і конфлікту. | uk |
dc.description.abstract | Предпринята попытка раскрыть в рамках правовой реальности природу опыта понимания, что позволяет выявить герменевтические смыслы правового образования и прояснить сущность и задачи последнего. Автор отстаивает идею о том, что сущность правового образования заключается в понимании, которое представляет собой не метод, а интегральную форму опыта, укорененного в правовой традиции и ориентированного на должное, объединяя одновременно знание, творчество и действие. Следовательно, основной целью правового образования оказывается воспроизведение опыта диалогичного принятия решений в ситуации неопределенности и конфликта. | - |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | правова освіта | uk |
dc.subject | правова герменевтика | uk |
dc.subject | розуміння | uk |
dc.subject | фронесис | uk |
dc.subject | такт | uk |
dc.subject | понимание | uk |
dc.subject | герменевтика юридическая (правовая герменевтика) | uk |
dc.subject | философия права | uk |
dc.subject | правовое образование | uk |
dc.subject | legal education | uk |
dc.subject | legal hermeneutics | uk |
dc.subject | understanding | uk |
dc.subject | phronesis | uk |
dc.subject | tact | uk |
dc.title | Герменевтичний вимір правової освіти | uk |
dc.title.alternative | Герменевтическое измерение правового образования | uk |
dc.title.alternative | Hermeneutic dimension of legal education | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри філософії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Satokhina_143_149.pdf | 333.53 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.