Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7830
Назва: Техніко-технологічні умови розвитку краудфандингу в Україні
Інші назви: Технико-технологические условия развития краудфандинга в Украине
The technical and technological conditions for the development of crowdfunding in Ukraine
Автори: Марченко, О.С.
Ключові слова: краудсорсинг
краудфандинг
краудфандингова платформа
коефіцієнт проникнення Інтернету
краудінвестинг
соціальні мережі
коэффициент проникновения Интернета
краудфандинговая платформа
интернет
краудинвестинг
социальные сети
crowdfunding
crowdfunding platform
penetration rate of the Internet
crowdsourcing
crowdinvesting
social networks
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Марченко О. С. Техніко-технологічні умови розвитку краудфандингу в Україні / О. С. Марченко // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. – Харків, 2014. – № 1. – С. 22–34.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано техніко-технологічні фактори впровадження краудфандингу: широкий доступ населення до Інтернету, наявність та ефективність краудфандингових платформ різних типів, розвиненість соціальних мереж. Розкрито сутність, типи краудфандингових платформ, їх головні функції: інформаційну, комунікаційну, маркетингову, інтелектуального краудсорсингу. Обґрунтовано доцільність визначення краудфандингових платформ як віртуальних фінансових посередників, елементів інфраструктури сучасного фінансового ринку. Доведено, що впровадження технології соціального фінансування в Україні обмежують недостатній рівень проникнення мережі Інтернет і відсутність національних краудфандингових платформ.
Проанализированы технико-технологические факторы внедрения краудфандинга: широкий доступ населения к Интернету, наличие краудфандинговых платформ, развитость социальных сетей. Раскрыты сущность, типы краудфандинговых платформ, их основные функции как виртуальных финансовых посредников: информационная, коммуникационная, маркетинговая, интеллектуального краудсорсинга. Обоснована целесообразность определения краудфандингових платформ в качестве элементов инфраструктуры современного финансового рынка. Доказано, что внедрение технологии социального финансирования в Украине ограничивают недостаточный уровень проникновения сети Интернет и отсутствие национальных краудфандингових платформ.
Опис: The technical and technological factors of implementation of crowdfunding are analyzed. They are wide access of the population to the Internet, availability of the crowdfunding platforms, maturity of the social networks. The essence, types of the crowdfunding platforms, their main functions as virtual financial intermediaries are disclosed. These include information, communication, marketing, function of intellectual crowdsourcing. The advisability of definition of crowdfunding platforms as elements of the infrastructure of a modern financial market is justified. It is proved that introduction of the technology of social finance in Ukraine restrict insufficient level of penetration of the Internet and the absence of national crowdfunding platforms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7830
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko_22_34.pdf413.51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.