Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/6236
Title: Особа потерпілого як елемент криміналістичної характеристики злочинних порушень правил безпеки під час виконання робіт із підвищеною небезпекою
Authors: Спасенко, К.О.
Keywords: криміналістика
криміналістична характеристика
особа потерпілого
злочинне порушення правил безпеки під час виконання робіт із підвищеною небезпекою
криминалистика
криминалистическая характеристика
личность потерпевшего
нарушение правил безопасности при производстве работ с повышенной опасностью
Issue Date: 2013
Publisher: видавництво "Право"
Citation: Спасенко К. О. Особа потерпілого як елемент криміналістичної характеристики злочинних порушень правил безпеки під час виконання робіт із підвищеною небезпекою / К. О. Спасенко // Питання боротьби зі злочинністю : зб. наук. пр. – Харків : Право, 2013. – Вип. 26. – С. 306-314.
Abstract: У статті на основі даних узагальнення кримінальних справ (матеріалів кримінального провадження) досліджено особу потерпілого як елемент криміналістичної характеристики вчинення злочинних порушень правил безпеки під час виконання робіт із підвищеною небезпекою.
В статье на основе данных обобщения уголовных дел (материалов уголовного производства) исследована личность потерпевшего как элемент криминалистической характеристики совершения преступных нарушений правил безопасности при выполнении работ с повышенной опасностью.
Description: In the article in the basis of a generalization of criminal cases (the criminal proceedings) the personality of the victim as a part of the criminalistical characteristic committing criminal violations of safety rules during work with high-risk is researched.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6236
Appears in Collections:Наукові статті кафедри криміналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spasenko_306.pdf327.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.