Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5844
Назва: Роль междисциплинарной интеграции при формировании поликультурной профессиональной компетентности на магистерской программе по специальности «правоведение»
Інші назви: Роль міждисциплінарної інтеграції при формуванні полікультурної професійної компетентності на магістерській програмі за спеціальністю «правознавство»
Interdisciplinary integration under the formation of multicultural professional competence within the master's law course
Автори: Романюк, С.М.
Ключові слова: профессиональная компетентность
поликультурная компетентность
междисциплинарная интеграция
магистр
професійна компетентність
полікультурна компет
міждисциплінарна інтеграція
магістр
professional competence
multicultural competence
interdisciplinary integration
master
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Романюк С. М. Роль междисциплинарной интеграции при формировании поликультурной профессиональной компетентности на магистерской программе по специальности «правоведение» / Светлана Романюк // Молодь і ринок. – 2014.– № 3. – С. 59–63.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается формирование поликультурной профессиональной компетентности на основе междисциплинарной интеграции. Анализ поликультурной профессиональной компетентности показывает, что последняя является результатом междисциплинарной интеграции профессиональной компетентности и поликультурной компетентности. Предлагается ряд методов преподавания, в основе которых лежат принципы междисциплинарности и компетентности.
У статті розглядається формування полікультурної професійної компетентності на основі міждисциплінарної інтеграції. Аналіз полікультурної професійної компетентності показує, що остання є результатом міждисциплінарної інтеграції професійної компетентності та полікультурної компетентності. Пропонується ряд методів викладання, які базуються на міждисциплінарному та компетентностному принципах.
Опис: This article discusses the formation of multicultural professional competence on the basis of interdisciplinary integration. Analysis of multicultural professional competence shows that the latter is the result of interdisciplinary integration of professional competence and multicultural competence. A number of teaching methods based on the interdisciplinary and competence principles are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5844
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanyk_59-63.pdf1.48 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.