Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5314
Title: Інформаційно-освітнє середовище: до проблеми концептуалізації феномену
Other Titles: Информационно-образовательная среда: к проблеме концептуализации феномена
Information-educational environment: to the problem of conceptualization of the phenomenon
Authors: Дзьобань, О.П.
Keywords: освіта
інформація
комунікація
освітній простір
інформаційно-освітній простір
навчання
образование
информация
коммуникация
образовательное пространство
информационно-образовательное пространство
обучение
информационная среда
философия образования
education
information
communication
educational space
information and education space
training
Issue Date: 2013
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Дзьобань О. П. Інформаційно-освітнє середовище: до проблеми концептуалізації феномену / О. П. Дзьобань // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. - Х. : Право, 2013. - 2013. №3(17). - С. 3-11.
Abstract: Проаналізовано основні концептуальні підходи до розуміння сутності, змісту та основних принципів побудови інформаційно-освітнього середовища на тлі розвитку світових інформаційних процесів.
Проанализированы основные концептуальные подходы к пониманию сущности, содержания и основных принципов построения информационно-образовательной среды на фоне развития мировых информационных процессов.
Description: Analyzed the main conceptual approaches to understanding the essence, content and basic principles of the educational environment on the background of the world of information processes.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5314
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzeban_3.pdf329.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.