Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5314
Назва: Інформаційно-освітнє середовище: до проблеми концептуалізації феномену
Інші назви: Информационно-образовательная среда: к проблеме концептуализации феномена
Information-educational environment: to the problem of conceptualization of the phenomenon
Автори: Дзьобань, О.П.
Ключові слова: освіта
інформація
комунікація
освітній простір
інформаційно-освітній простір
навчання
образование
информация
коммуникация
образовательное пространство
информационно-образовательное пространство
обучение
информационная среда
философия образования
education
information
communication
educational space
information and education space
training
Дата публікації: 2013
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Дзьобань О. П. Інформаційно-освітнє середовище: до проблеми концептуалізації феномену / О. П. Дзьобань // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. - Х. : Право, 2013. - 2013. №3(17). - С. 3-11.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні концептуальні підходи до розуміння сутності, змісту та основних принципів побудови інформаційно-освітнього середовища на тлі розвитку світових інформаційних процесів.
Проанализированы основные концептуальные подходы к пониманию сущности, содержания и основных принципов построения информационно-образовательной среды на фоне развития мировых информационных процессов.
Опис: Analyzed the main conceptual approaches to understanding the essence, content and basic principles of the educational environment on the background of the world of information processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5314
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzeban_3.pdf329.88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.