Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3734
Title: Вичерпання авторських прав при використанні об’єктів авторського права в рекламі
Authors: Євков, А.М.
Keywords: авторське право
авторські права
об’єкти авторського права
реклама
використання об'єктів авторського права
Issue Date: 2013
Citation: Євков А.М. Вичерпання авторських прав при використанні об’єктів авторського права в рекламі / Євков Андрій Миколайович // Сучасні проблеми цивілістики: матеріали «круглого столу», присвяч. пам’яті проф. Ч.Н. Азімова, м. Харків, 21 груд. 2012р. / Нац. ун-т «Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого». – Х. : ФОП Лібуркіна Л.М., 2013. – С. 88–91.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3734
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри цивільного права № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evkov_88_91.pdf106,52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.