Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3420
Назва: Вдосконалення законодавчої техніки в Законі України "Про рекламу"
Автори: Ваксман, Р.В.
Ключові слова: реклама
рекламна діяльність
реклама алкогольних напоїв
реклама в ЗМІ
реклама лікарських засобів
реклама на сторінках періодики
реклама тютюнових виробів
Дата публікації: 2012
Видавець: Національний університет "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого"
Бібліографічний опис: Ваксман Р. В. Вдосконалення законодавчої техніки в Законі України "Про рекламу" / Р. В. Ваксман // Юридична осінь 2012 року : зб. тез доп. та наук. повідомл. учасн. всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та здобувачів (13 листоп. 2012 р.) / Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Я. Мудрого". - Х. : Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого", 2012. - С. 230-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3420
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри господарського права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vaksman_230.pdf123,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.