Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлука, О.В.-
dc.date.accessioned2013-09-03T07:03:11Z-
dc.date.available2013-09-03T07:03:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБурлука О. В. Технології, стратегії і моделі самоосвітньої активності особистості в доіндустріальних цивілізаціях / О. В. Бурлука // Вісник Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого. Сер. Філософія, філософія права, політологія, соціологія. 2010. №3. - Х. : Право, 2010. - С. 21-30.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3349-
dc.description.abstractДосліджено розвиток технологій, стратегій і моделей самоосвіти особистості у класовому суспільстві. У культурі цього періоду розвиваються технології самоосвітнього читання і комунікативна технологія, що відбувається завдяки зародженню писемності і друкарства. Розвиток культури вплинув на становлення стратегій самоосвіти, а саме – релігійної, культуроцентричної та антропоцентричної, що спричинило диференціацію моделей самоосвіти особистості за духовними, класовими, статусними, соціально-економічними, професійними, кваліфікаційними та іншими соціокультурними характеристиками.en_US
dc.description.abstractИсследуется развитие технологий, стратегий и моделей самообразования личности в классовом обществе. В культуре этого периода развиваются технологии самообразовательного чтения и коммуникативная технология, что происходит благодаря зарождению письменности и книгопечатания. Развитие культуры повлияло на становление стратегий самообразования, а именно – религиозной, культуроцентрической и антропоцентрической, что стало причиной дифференциации моделей самообразования личности по духовным, классовым, статусным, социально-экономическим, профессиональным, квалификационным и другим социокультурным характеристикам.-
dc.description.abstractIn clause development of technologies, strategy and models of self-education of the person in a class society is investigated. In culture of the given period technologies of selfeducational reading and communicative develop, that occurs owing to origin of writing, and in the further, to publishing. Development of culture has affected becoming of strategy of self-education, namely – religious, culture and the person that became the reason of differentiation of models of self-education of the person under spiritual, class, status, social and economic, professional, qualifying both other social and cultural characteristics.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherвидавництво "Право"en_US
dc.subjectсамоосвіта особистостіen_US
dc.subjectприродна та соціокультурна реальність як текстen_US
dc.subjectсамоосвіта як технологія роботи з текстамиen_US
dc.subjectстратегії самоосвітиen_US
dc.subjectмоделі самоосвітиen_US
dc.subjectсамообразование личностиen_US
dc.subjectприродная и социокультурная реальность как текстen_US
dc.subjectсамообразование как технология работы с текстамиen_US
dc.subjectстратегии самообразованияen_US
dc.subjectмодели самообразованияen_US
dc.subjectself-education of the personen_US
dc.subjectnatural and социокультурная a reality as the texten_US
dc.subjectself-education as technology of work with textsen_US
dc.subjectstrategy of self-educationen_US
dc.subjectmodel of self-educationen_US
dc.titleТехнології, стратегії і моделі самоосвітньої активності особистості в доіндустріальних цивілізаціяхen_US
dc.title.alternativeТехнологии, стратегии и модели самообразовательной активности личности в доиндустриальных цивилизацияхen_US
dc.title.alternativeTechnologies, strategy and models of self-education activity of the person in a pre-indastrial civilisationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри культурології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Byrlyka_21.pdf314.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.