Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19434
Назва: Педагогічні аспекти тестування загальних навчально-правничих компетентностей
Автори: Невельська-Гордєєва, О.П.
Ключові слова: тест загальної навчальної правничої компетентності
тест загальних навчальних правничих компетентностей
тест загальних навчально-правничих компетентностей
ТЗНПК
магістерський тест навчальних компетентностей
МТНК
компетентність
логіка
тест
тестове завдання
валідність тесту
Test of general educational legal competence
Test of general educational legal competencies
Test of general educational and legal competencies
TZNPK
master's test of educational competencies
MTNK
competence
logic
test
test task
validity of the test
Дата публікації: 2021
Видавець: Мітра
Бібліографічний опис: Невельська-Гордєєва О. П. Педагогічні аспекти тестування загальних навчально-правничих компетентностей / Невельська-Гордєєва О. П. // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 31 березня – 2 квітня 2021 р.). У 2 томах. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Т. 1. – Харків : «Мітра», 2021, С. 219 – 222 с.
Короткий огляд (реферат): Упровадження тесту загальних навчально-правничих компетентностей (ТЗНПК) для набору магістрантів за спеціальністю "Право" має багато переваг. Водночас специфічне формулювання тестових завдань вимагає педагогічних зусиль по підготовці до тестування. Запропоновані тести необхідно перевіряти на надійність і валідність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19434
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nevelska-Hordieieva_219-222.pdf1.83 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.