Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19265
Title: Soft Skills Development with University Students
Authors: Kostikova, I.
Holubnycha, L.
Girich, Z.
Movmyga, N.
Keywords: soft skills
university students
English
Games
Teaching
м'які навички
студенти університету
англійська
ігри
викладання
мягкие навыки
студенты университета
английский
игры
преподавание
Issue Date: 2021
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Kostikova I. Soft Skills Development with University Students / I. Kostikova, L. Holubnycha, Z. Girich, N. Movmyga // Revista romaneasca pentru educatie multidimensionala. – 2021. – Vol. 13, Iss. 1. – P. 398–416. – Режим доступа: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/3243 (дата звернення: 24.01.2021). DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/378
Abstract: Показано вплив ігрового навчання на уроках англійської мови зі студентами університету на розвиток soft skills. Метою статті є експериментальна перевірка ефективності ігрового навчання на уроках англійської мови зі студентами ВНЗ для розвитку soft skills. Використано теоретичний (аналіз і синтез), емпіричний (запитання, спостереження, обговорення), експериментальний (педагогічний експеримент) методи. Оцінити отримані дані допоміг педагогічний експеримент. Результати статті такі. Встановлено поняття «м’які навички», а також синоніми «навички для працевлаштування», «навички людей», «непрофесійні навички», «позапрофесійні навички», «ключові навички», «навички соціального прогресу», «навички 21 століття». Визначено вісім м’яких навичок, які можна розвинути зі студентами вишів за допомогою навчальних ігор на уроках англійської мови. Це були критичне мислення, креативність, керування командою, емоційний інтелект, взаємодія з людьми, управління конфліктами, гнучка свідомість та стресостійкість. Описано особливості виявлених soft skills. Виявлено вплив ігрової діяльності на різні м’які навички. На уроках англійської мови демонструвалися різні ігрові види діяльності для розвитку м’яких навичок. Проаналізовано ефективність ігрового навчання розвитку soft skills. Висновок полягає в тому, що доведено ефективність розвитку soft skills на основі ігрового навчання англійською мовою.
Description: The influence of game-based teaching at English classes with university students for soft skills development has been shown. The purpose of the article is to test experimentally the effectiveness of game-based teaching at English classes with university students for the soft skills development. The theoretical (analysis and synthesis), empirical (questioning, observation, discussion), experimental (pedagogical experiment) methods have been used. The pedagogical experiment helped to evaluate the obtained data. The article results are the following. The concept "soft skills" was established as well as the synonyms "skills for employment", "people skills", "non-professional skills", "extra-professional skills", "key skills", "skills for social progress", "skills of the 21st century". The eight soft skills that can be developed with university students through educational games at English classes were determined. They were critical thinking, creativity, team management, emotional intelligence, people interaction, conflict management, flexible consciousness and stress resistance. The features of the identified soft skills were described. The influence of game activities to different soft skills was revealed. Different game activities to develop soft skills were shown at English lessons. The effectiveness of game-based teaching to soft skills development was analyzed. The conclusion is the effectiveness of soft skills development based on game-based teaching in English was proved.
URI: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/3243
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19265
https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/378
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
398-416.pdf874.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.