Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19229
Название: Інформаційно-маркетингова діяльність та просування інтелектуальної продукції в університетській бібліотеці
Авторы: Брагінська, Вікторія
Щабельник, Вікторія
Ключевые слова: Наукова бібліотека Національного юридичного університету імені Яро-слава Мудрого
соціальні мережі (СМ)
лонгрід
промопродукти
тизер-трейлер
проморолик
бібліотечна реклама, маркетингове середовище
Scientific Library of Yaroslav the Wise National Law University
social networks
longridge
quarantine
remote services
web services
teaser
teaser trailer
library publicity
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Брагінська В. Інформаційно-маркетингова діяльність та просування інтелектуа-льної продукції в університетській бібліотеці / В. Брагінська, В. Щабельник // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали IV наук.-практ. конф. (Харків, 26-27 жовт. 2021 р.) / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол. : І. В. Киричок, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2021. – С. 26–29. – Режим доступа : http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30129 (дата звернення: 21.01.2022).
Аннотация: Презентовано досвід роботи наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого зі створення сервісної та інтелектуальної продукції. Надано характеристику інформаційного маркетингового середовища бібліотеки як інноваційного простору для дистанційного забезпечення науково-освітніх потреб здобувачів вищої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19229
ISSN: 2311-9012
Располагается в коллекциях:Наукові статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26-29.pdf5.21 MBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.