Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19154
Назва: Особенности построения соревновательных композиций групповых упражнений в спортивной аэробике
Автори: Мошенская, Т.В.
Бодренкова, И.А.
Ключові слова: спортивна аеробіка
композиція для змагань
групові вправи (трійки та п’ятірки)
вікова категорія діти 9-11 років
спортивная аэробика
соревновательная композиция
групповые упражнения (тройки и пятерки)
возрастная категория дети 9-11 лет
sports aerobics
competitive composition
group exercises (triplets and fives)
age category children 9-11 years old
Дата публікації: 2016
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Мошенская Т. В. Особенности построения соревновательных композиций групповых упражнений в спортивной аэробике / Т. В. Мошенская, И. А. Бодренкова // Фізична культура, спорт і здоров’я : стан та перспективи в умовах створення української держави в контексті 25-річчя Незалежності України : ХVІ міжнар. наук.-практ. конф., 8–9 груд. 2016 р. – Харків, 2016. – С. 453–459.
Короткий огляд (реферат): Мета: виконати аналіз сучасних композицій змагань групових вправ у спортивній аеробіці. Матеріал та методи дослідження: використовувалися педагогічні, соціологічні та методи математичної статистики. В експериментальній його частині взяли участь 10 тренерів, та проведено аналіз протоколів змагань вікової категорії діти 9-11 років, які виступають у номінації трійки та п'ятірки. Результат: вивчено процес побудови та визначено зміст композицій змагань групових вправ у спортивній аеробіці. Висновки: виділено основні етапи процесу постановки композицій змагань: підготовчий, постановочний, корекція та вдосконалення. Визначено час, витрачений з їхньої роботу. Встановлено, що важливими складовими конкурентоспроможних композицій є висока якість їх виконання, а так само різноманітність аеробного змісту, побудови та перебудови по майданчику та в групі, засоби оформлення, музична відповідність та логічність побудови всієї композиції змагань. Відповідність рівню підготовленості та віку спортсменів.
Цель: выполнить анализ современных соревновательных композиций групповых упражнений в спортивной аэробике. Материал и методы исследования: использовались педагогические, социологически и методы математической статистики. В экспериментальной его части приняли участие 10 тренеров, и проведен анализ протоколов соревнований возрастной категории дети 9-11 лет выступающие в номинации тройки и пятерки. Результат: изучено процесс построения и определено содержание соревновательных композиций групповых упражнений в спортивной аэробике. Выводы: выделены основные этапы процесса постановки соревновательных композиций: подготовительный, постановочный, коррекция и совершенствование. Определено время, затраченное на их работу. Установлено, что важными составляющими конкурентоспособных композиций является высокое качество их исполнение, а так же разнообразие аэробного содержания, построения и перестроения по площадки и в группе, средства оформления, музыкальное соответствие и логичность построения всей соревновательной композиции. Соответствие уровню подготовленности и возрасту спортсменов.
Опис: Purpose: to analyze modern competitive compositions of group exercises in sports aerobics. Material and research methods: pedagogical, sociological and methods of mathematical statistics were used. In its experimental part, 10 coaches took part, and an analysis of the protocols of competitions of the age category of children of 9-11 years old, acting in the nomination of three and five, was carried out. Result: the process of building was studied and the content of competitive compositions of group exercises in sports aerobics was determined. Conclusions: the main stages of the process of staging competitive compositions are highlighted: preparatory, staging, correction and improvement. The time spent on their work has been determined. It was found that the important components of competitive compositions are high quality of their performance, as well as a variety of aerobic content, construction and restructuring on the site and in a group, design tools, musical correspondence and consistency of building the entire composition of the competition. Compliance with the level of fitness and age of athletes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19154
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
453-459.pdf311 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.