Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19024
Назва: Psychological Background of Teaching Foreign Languages to Students Majoring in Law
Автори: Сорока, Н.М.
Ключові слова: communication
foreign language competence of future lawyers
language barrier
means to overcome psychological barriers
productive psychological environment
іншомовна компетентність майбутніх правників
засоби подолання психологічних бар’єрів
мовний бар’єр
продуктивне психологічне середовище
спілкування
иноязычная компетентность будущих юристов
продуктивная психологическая среда
общение
способы преодоления психологичных барьеров
языковой барьер
Дата публікації: 2020
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Сорока Н. М. Psychological Background of Teaching Foreign Languages to Students Majoring in Law / Н. М. Сорока // Teaching English for specific purpose in context of modern educational paradigm: entering global community : монографія / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого ; [під ред. І. П. Липко]. – Харків, 2020. – Chap. V. – С. 145–166.
Короткий огляд (реферат): В главі монографії пропонується аналіз такої сучасної психолого-методологічної проблеми як подолання психологічного бар’єру як засіб формування іншомовної компетенції майбутніх фахівців. Визначені головні причини і природа виникнення психологічних бар’єрів у студентів немовних вищих закладів освіти та стратегії їх успішного подолання.
Данная глава рассматривает такой актуальный психологический и методологический вопрос как преодоление языкового барьера как способа формирования иноязычной компетенции будущих специалистов. Определены основные причины возникновения психологических барьеров в процессе изучения иностранных языков в неязыковых высших учебных заведениях, а также обозначены стратегии и динамика их преодоления.
Опис: The chapter is based on the analysis of such psychological and methodological problems of current interest as overcoming the language barrier as the means of future specialists’ language competence formation. There were determined the main reasons of psychological barrier occurrence within the process of foreign language learning in non-linguistic higher educational establishments as well as the dynamics and strategies of their overcoming.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19024
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf960.54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.